Toner tymczasowy

Wpływ niedoboru półprzewodników na dostępność materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych firmy Canon.

Doceniamy ciągłe używanie produktów firmy Canon przez klientów.

Ze względu na ciągły globalny niedobór elementów półprzewodnikowych firma Canon ma obecnie problemy z zamawianiem określonych komponentów elektronicznych, które są używane w produktach eksploatacyjnych do naszych drukarek wielofunkcyjnych (MFP). Elementy te umożliwiają m.in. wykrywanie poziomu pozostałego tonera.

Aby zapewnić stałe i niezawodne dostawy materiałów eksploatacyjnych, zdecydowaliśmy się na dostarczanie materiałów eksploatacyjnych bez elementów półprzewodnikowych do czasu przywrócenia normalnego poziomu zaopatrzenia.

Mimo że używanie materiałów eksploatacyjnych bez komponentów elektronicznych nie będzie mieć negatywnego wpływu na jakość druku, niektóre funkcje dodatkowe, takie jak możliwość wykrywania poziomu tonera, mogą nie działać.

Modele, których dotyczy problem

imageRUNNER 1435i/1435iF
imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II oraz III
imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i
imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i
imageRUNNER C1325iF/1335iF
imageRUNNER C3025i
imageRUNNER C3125i
imageRUNNER C3226i

Jak nadal korzystać z urządzenia?

Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II oraz III
imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
imageRUNNER C3125i
imageRUNNER C3226i
imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II oraz III
imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

W przypadku używania tonera, który nie zawiera elementów elektrycznych, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
Naciśnij przycisk [Close/Zamknij], aby kontynuować drukowanie.

Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z 100% na 0%.

Po wyświetleniu się wartości 0% należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.

Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

imageRUNNER C1325iF/1335iF
imageRUNNER C3025i
imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

W przypadku używania tonera, który nie zawiera elementów elektrycznych, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
Naciśnij przycisk [I Agree/Zgadzam się], aby kontynuować drukowanie.

Nie naciskaj przycisku [Cancel/Anuluj]. Jeśli przycisk został już naciśnięty, wykonaj poniższe czynności.

  1. Wyjmij zasobnik z tonerem z urządzenia.
  2. Włóż zasobnik z tonerem do urządzenia.
  3. Naciśnij przycisk [I Agree/Zgadzam się], aby kontynuować drukowanie.

Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z OK na Empty (Pusty).
Po wyświetleniu się komunikatu Empty (Pusty) należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.

Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

imageRUNNER 1435i/1435iF

W przypadku używania tonera, który nie zawiera elementów elektrycznych, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
Naciśnij przycisk [OK], aby kontynuować drukowanie.

Nie naciskaj przycisku [Stop]. Jeśli przycisk został już naciśnięty, wykonaj poniższe czynności.

  1. Wyjmij zasobnik z tonerem z urządzenia.
  2. Włóż zasobnik z tonerem do urządzenia.
  3. Naciśnij [OK], aby kontynuować drukowanie

Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z OK na None (Brak).
Po wyświetleniu się komunikatu None (Brak) należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.

Źródło: https://www.canon.pl/support/business-product-support/interim-toner/#id2